▫ما گدایان خیل سلطانیم
▫عاشق بودجههای ایرانیم
▫بنده نامم «قلامعلی!» باشد
▫هرچه منصب که هست در آنیم
▫«میگذارم» بهروز شکر خدا
▫یا «گزارم»؟ هنوز حیرانیم
▫نام سعدی است زنده به ما
▫چونکه از رو و حفظ میخوانیم
▫لطف دولت چو سوی ما افتاد
▫صاحب سفرهای پر از نانیم
▫تنگچشمان نظر به بودجه کنند
▫ما تماشا نکرده بِستانیم
▫تو به جیب تُهیت مینگری
▫ما به فکر حقوق آسانیم
▫هرچه گفتیم جز حکایت پول
▫در همه عمر از آن پشیمانیم
▫سعدیا! بی وجود بنیادت
▫بودجهها را چه جور بستانیم؟
::ح::ر::نجفآبادی::
@nejebbad
بلغوریات...
ما را در سایت بلغوریات دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41